• کسب درآمد از طریق کلیک
  • کسب درآمد بصورت اتوماتیک
کسب درآمد آنلاین فیس نما
کلیک کنید

پیش از فروش گوشی چه کنیم

آیا به دلایلی قصد دارید موبایل یا تبلت اندرویدی خود را بفروشید؟پس نیاز است که پیش از تحویل دستگاه به صاحب جدیدش اطلاعات خود را بصورت کامل پاک کنید. اما این کار تنها به حذف فایل ها محدود نمی شود و نیاز به طی کردن چندین روش دارد.

1- پشتیبان گیری از همه ی اطلاعات دستگاه:

اولین کاری که باید پیش از فروش اسمارت فون خود انجام دهید، تهیه ی بک آپ از اطلاعات موجود در آن است. مطمئناً قصد ندارید که اطلاعات مهم خود را از دست بدهید بنابراین نیاز است که در ابتدا آنها را بر روی یک کامپیوتر یا سرور ابری ذخیره سازی کنید. بدین منظور می توانید دستگاه را به کامپیوتر متصل کرده و یا فایل ها را بر روی یک سرویس ابری همچون دراپ باکس، گوگل پلاس، آی کلود، وان درایو و… آپلود کنید.

2- کدهای مربوط به تایید دومرحله‌ای:

استفاده از تایید دومرحله‌ای یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین اقدامات امنیتی برای حساب‌های کاربری مختلف است. اما استفاده از چنین مشخصه‌ای به این معنی است که برای ورود به حساب‌های مختلف و دریافت کدهای جدید، باید به گوشی خود تکیه کنید. در بیشتر اوقات این کد از طریق پیامک ارسال می‌شود، ولی گاهی هم اپلیکیشین های تولیدکننده‌ی کد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هر صورت باید تغییرات لازم را انجام دهید تا در این مورد دیگر به گوشی قدیمی وابستگی نداشته باشید.

3- فرمت کارخانه (Factory Reset):

پس از اینکه از اطلاعات خود بک آپ گرفتید نیاز است که همه ی آنها را از بین ببرید. این کار باعث می شود صاحب جدید به هیچ وجه نتواند به اطلاعات شما دست پیدا کند. با فکتوری ریست تمام اطلاعات موجود در دستگاه نظیر تصاویر، ویدیوها، موزیک ها، پیامک ها، برنامه ها و… حذف خواهد شد.

4- خارج کردن کارت حافظه:

یادتان نرود که مموری کارت خود را از داخل دستگاه در بیاورید. به احتمال زیاد هنوز نیز می خواهید از کارت حافظه در دستگاه دیگری استفاده کنید. اما اگر مموری کارت را لازم ندارید و می خواهید در اختیار صاحب جدید گوشی بگذارید نیاز است که آن را بصورت کامل پاکسازی کنید. بدین منظور به بخش تنظیمات و سپس حافظه ها رفته و گزینه ی فرمت کارت حافظه را انتخاب کنید.

5- تمیز کردن دستگاه:

این نکته ای ساده و واضح اما در عین حال بسیار مهم است. تمیز کردن دستگاه به بهتر فروختن آن کمک خواهد کرد. صفحه ی دستگاه، پورت ها، گرد و خاک و هرچیزی که باعث نو نشان دادن گوشی یا تبلت شود، پاک کنید.

لینک کوتاه پست
لینک قابل اسکن
توجه: با اسکن کردن بارکد زیر توسط گوشی خود میتوانید مستقیما این مطلب را مشاهده نمایید
پیش از فروش گوشی چه کنیم
مطالب مرتبط با پست جاری
قطع پیامک های تبلیغاتی خالی کردن رم آیفون دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام استعلام شماره های ثبت شده افزایش سرعت سنسور اثر انگشت
  • کاربر زهرا سعیدی در تاریخ 1398/03/12 نوشته:
    شکلک
  • در زمينه‌ي انتشار نظرات ، رعايت چند مورد ضروري است :
    نظرات پس از تأييد مدير کل منتشر مي‌شود .
    لطفاً نظرات خود را با حروف فارسي تايپ کنيد .
    در نظرات از بکار بردن کلمات نامناسب جلوگيري کنيد .
    جهت خرابي لينک ها در نظرات همين پست گزارش دهيد .
    سوالات خود در مورد سايت را ازطريق تماس با ما مطرح کنيد .
    نظرات حاوي درخواست تبادل لينک و بنر و سوالات شخصي پاسخ داده نمي شود .
    مديريت " تک ترفند " مجاز است نظرات تبليغاتي را بدون ذکر دليل حذف نمايد .
    اگر عضو سایت هستید و وارد سایت شده اید در نظر دهی لازم نیست بار دیگر مشخصات خود را ورد نمایید و فقظ متن نظر را بنویسید .
    توجه:درصورتي كه بدون توجه به قوانين نظردهي ، ديدگاه خود را بيان كنيد ، نظر شما منتشر نمي شود .
    نمايش فقط براي نويسنده
    ذخيره مشخصات پاک کردن شکلک
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    کد امنیتی